Dagens Idiotiska Moviestar (;

Eftersom Sötnosen!<3! Skiver mig som dagens Dumma Moviestar så borde det inte skada att jag också skriver det (;
Och bara idag blir:





Du passar inte så bra i namnet Sötnosen, För du är inte en sötnos du är en skitnos -.-''
Jag är så trött på dig" Ist för att skriva snälla saker om dig så skriver jag dumma! Och ist för att blogga om viktigare saker så bloggar jag ist om dig. Man har ingen blogg för att skriva dumma saker'' Jag har aldrig fått den tanken förut, Men du har lärt mig det nu. Både du och maya skriver skit om mig på era dumma bloggar! TVÅ MOT EN?? FEGT ELLER SUPER FEEEEEGT!!! och ni anndra som inte är maya_snygg1 och Sötnosen!<3! snälla ta inte åt er, Ni ska bara se hur mkt fula och dumma kommentarer jag fåt från dom! Jag älskar er super mkt och snälla slua inte läsa bloggen! (;



Kommentarer
Postat av: CooS

Heej Milly_fox = Enniroc .corre

är det sant

2011-08-20 @ 17:29:32
URL: http://coos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0